انتشار مطلب مطبوعاتی برای افزایش فروش

امروزه بودجه خیلی ی از صاحبان کسب کارهای کوچک محدود است و آنان نمی توانند از رسانه هایی مانند تلویزیون مجلات پرفروش و رادیو برای تبلیغات استفاده کنند. حتی ارسال نامه مستقیم هزینه قابل توجه ی دارد. راه حل چیست؟ راهی بی شبیه وجود دارد که کاملا رایگان است می تواند باعث شود تا پیام تبلیغاتی شما به عده کثیری از مخاطبان برسد. علاوه بر آن شما و کسب کارتان مشهور خواهید شد و در نهایت بر درآمد شما افزوده خواهد شد.

1000076 b انتشار مطلب مطبوعاتی برای افزایش فروش
کسب و کار اینترنتی

درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو

مطالب مطبوعاتی ی در مجلات و روزنامه ها چاپ می شوند یا در وب سایتهای خبری منتشر می شوند باعث سرازیر شدن درآمد به کسب و کار می شوند. حتی می توان با تهیه مطلبی جذاب جهت شبکه های تلویزیونی خبری، به مشهور یتی دست یافت که انجام اینکار با مصرف از تبلیغات نسبتا غیرممکن است . حتی چنانچه هیچ بودجه ای برای بازاریابی ندارید، باز می توانید از اینراهنمای بخوب ی مصرف بکنید .

کتابها مقالات زیادی در زمینه روشهای تاثیر گذار تهیه مطلب مطبوعاتی انتشار شده اند. با این وجود ترفندهایی وجود دارند که باعث جذاب تر شدن مطالب شما برای اهل رسانه خواهد شد اقطعا ل انتشار آنرا بیشتر شدن خواهد داد. مصرف از مطالب مطبوعاتی یکی از وسائل ضروری بازاریابی جهت ارتقا سریع فروش است.

برای خوب یت در انتشار مطالب جهت رسانه ها به این سه نکته تذکر نمایید.
۱- ابتدا اطلاعات واقعی و مهمی را تهیه بکنید .

خبر یا مطلب خود را به حادثه یا خبری مهم که اخیرا مورد تذکر گرفته است، ارتباط سازید. پس تذکر را به خبری خیلی مهم از شرکـت خود مرتبط سازید. مانند ارائه محصولی نو که مساله مهمی را حل می نماید ، فروش فوق العاده موارد مشابه.
۲- پیام را کوتاه نگاه دارید.

متن را تا جای ممکن کوتاه تاثیر گذار نگاه دارید. همواره بیاد داشته باشید که این متن تبلیغات شما یا بروشور فروش محصول شما نیست، پس مطلب اصلی را با حداقل عبارت ها به مخاطب منتقل بکنید . از ذکر مقدمه هایی که مخاطب با آن آشنا است و اطلاعات نو ی را به مخاطب نمی دهد، خودداری بکنید . جهت مثال در ابتدای مطلب ننویسید که تمام می دانند که استفاده دخانیات خیلی مضر خطرناک است. تمام این مورد را می دانند، بنابرین اندازه مطلب را با ذکر این موضوعات زیاد نکنید.
۳- مطالب مطبوعاتی را بطور مکرر منتشر بکنید .

چنانچه می خواهید در رسانه ها بیان شوید، برنامه ثابت منظمی برای ارائه مطالب داشته باشید. بسياري از متخصصان این زمینه توصیه می کنند که در ماه حداقل مطلب جهت رسانه ها تهیه کرده آنرا به رسانه های بسياري ارسال نمایید.

پیام خود را به گروه بزرگی برسانید، حتی چنانچه کسب کار شما زیاد کوچک است.

دست اندرکاران رسانه بدنبال مطالب و خبرهایی هستند که برای غالب مخاطبان جالب باشد. هرچه مخاطبان شما گروه بزرگتری باشند، اقطعا ل انتشار مطلب بیشتر شدن می یابد. اما اگر محصولات شما طوری است که تنها جهت عده خاصی قابل مصرف است، خوب است مجلات روزنامه های تخصصی در زمینه محصول خود را بیابید و مطلب خود را تنها به آنان ارائه دهید. بدین ترتیب غالب مخاطبان آن رسانه به مطلب شما علاقه خواهند داشت.
با دعوت خوانندگان به اقدام، فروش را ارتقا دهید.

صرفنظر از اینکه کالاها یا خدمات شما چگونه هستند ، مطالب مطبوعاتی شما می بایست طوری تهیه شوند تا مخاطب را به کسب اطلاعات بیشتر ترغیب کنند. از اینروش مصرف کرده و اطلاعات ارتباط مانند شماره تلفن ، آدرس وب وبسایت را در مطلب خود جای دهید.

قبل از تهیه به این موضوع فکر بکنید که بعد از انتشار خبر، با ارتباط گیرندگان چگونه برخورد خواهید کرد. اگر در مطلب از خوانندگان می خواهید که جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شما ارتباط بگیرند، آن اطلاعات را تهیه کرده اید؟ جهت مثال می توانید یک گزارش بصورت فایل پی دی اف ساخته و از خوانندگان بخواهید که با شما ارتباط بگیرند تا آنرا جهت شان از طریق پست الکترونیکی بفرستید. در تهیه گزارش علاوه بر فراهم نمودن اطلاعات ارزشمند به معرفی کالاها بپردازید و آنان را ترغیب به خرید نمایید. اینکار می تواند با اضافه کردن صفحات تبلیغاتی مجزا به گزارش انجام شود. اما روش دیگر آن است که در متن گزارش بطور غیر مستقیم محصولات را تبلیغ بکنید .

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار مطلب مطبوعاتی برای افزایش فروش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
بک لینک